G på tenta

Idag kom resultatet från tentan ut och det var godkänt! Tack och lov! Jag var riktigt nervös där faktiskt då det inte gick hejdundrans bra precis. Vi fick även våra VFU placeringar, tyvärr hamnade jag bara i Karlskoga en gång, men jag hade sån jävla tur att jag fick uppvak och neurologen bland annat. Neurologen är något jag faktiskt har drömmar att jobba på som färdig sköterska, så det ska bli otroligt kul att se hur det är! Jag är helnöjd..

Nu ska jag ta en tur till Willys och handla lite för mina obefintliga pengar, det är konstigt att det är nu jag behöver ALLT dyrt. Varför måste allt ta slut på exakt samma gång? Jag lovar er att det är skitkul och rikt att vara student.

Kommentarer
Postat av: sanna

Men gumman tänk på när du är klar sjuksköterska vad bra du kommer ha det och studentlivet är ett minne blott :)

2010-06-04 @ 13:42:36
Postat av: Anonym

Kul att du fick godkänt!:D

2010-06-04 @ 16:16:26
URL: http://snoocxz.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Webbdesign och mycket mer..

Hejsan! Allt bra? :)

Jag har frågestund på min blogg..

Ställ en fråga du med inga frågor är dumma! :)



Ha en toppen dag!..

2010-06-07 @ 04:23:45
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback