Hemma!

Nu är jag hemma från ett dopp i det blå.. Det var inte så fasligt kallt (inte efter att man våldsdoppat sig och till slut domnat bort) Nej då, jag överlevde och vi simmade runt lite grann innan vi gick upp och försökte fånga de sista ynka solstrålarna. Kul att träffa Malin med, vi har inte setts på säkert ett år. Hon bor i Umeå annars och eftersom jag jobbar arslet av mig har vi inte hunnit setts tidigare heller. Vi var i Göteborg förra året och nu planerat vi ytterligare en road-trip, kanske till Stockholm den här gången? Jag försökte fint föreslå en utlandsresa, men vissa har ju pojkvänner.. Suck, varför kan man inte vara singel tillsammans med mig i stället?!

Vad ska man hitta på nu då? Jag hade hemskt gärna åkt till Karro om det inte varit så att jag måste upp för att jobba imorgon, igen, men det är okej, jag får ju kryssa ytterligare en dag på mitt schema, det kommer allt gå vägen det här med. Jag lär ska bada i pengar efter det här. Synd bara att jag antagligen kommer vara ett vrak som inte kommer upp ur sängen, men det tar vi då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback