Dans ikväll

Det är riktigt skönt att vara ledig, tröttheten kommer dock ikapp. Har känt mig som en död idag, planerat att bättra på brännan hade jag planerat in med, men vad händer?! Dåligt väder sveper in över Karlskoga. Det är väl för typiskt va? Har varit sjukt varmt och soligt ända sen midsommar och jag har jobbat i det stora hela varje dag.. När jag äntligen är ledig så kommer skitvädret. Jävla skit!

Idag har jag ätit smörgåstårta med mamma, hon fyller år imorgon men är borta då så det blev lite ätande idag i stället!
Ikväll ska jag iväg till Jacobs loge och dansa, blir själv idag, eller ja, själv och själv, men mamma ska inte med så jag får umgås bäst jag vill med andra som är där. Slipper åka in själv i alla fall :)

Jag just nu.. Så jävla svårt att måla fransk manikyr själv, men har jag inte fina naglar? Har ju alltid varit nagelbitare, men sen februari i år har jag inte bitit av en enda nagel. Är riktigt stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback