Sjuk :(

Okej nu kom min feber också, bara väntat på den.. 38,4, men jag mår rätt hyffsat ändå. Ont i bihålorna och ryggen och yrsel då, men annars känner jag mig relativt pigg. Stör mig på min snoriga och täppta näsborre, men tackar gudarna för att det bara rör sig om en. Så länge jag kan andas är jag nöjd..

Var ju till Maxi tidigare idag.. Skulle handla mjölk och möjligen en liten duk. Det slutade med att jag gick ut ur affärn, 450 :- fattigare.. Jag borde bli bannlyst alltså, jag och shopping. Tror jag hamnar i trans, totalt omedveten går jag och plockar ner fina saker i korgen (som givetvis blev så tung att armen domnade..)
Idag hittade jag följande: Två vita ljusstakar och tre långa ljus till, en längre löpare till köksbordet, havskräftor som det råkade vara extrapris på, tre soppor från viktväktarna (GODASTE!!), ett armband till mamma som hon trånat efter och givetvis en liter mjölk.
Havskräftorna avnjöt jag ikväll... Kokade en egen lag till, måste klappa mig på axeln för den vart riktigt god. Ibland överträffar jag mig själv alltså ;)

Nu ska jag krypa ner under täcket och vila min stackars sjuka kropp :(

Kommentarer
Postat av: Per

Krya på dej sjuklingen. Jag vet hur det är att va sjuk. :( Kram

2010-08-12 @ 22:31:44
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback