Jobb, men snart ledig =)

Hej!
Ska snart iväg och jobba kvällen/natten.. Givetvis blev jag alldeles nyss astrött. Ohh, orkar knappt hålla mig vaken här. Blev helt fel idag nämligen, åkte och handlade på förmiddagen, blev ju helt lurad och trodde jag var ledig, men men bara idag 16 h så är jag ledig i sex dagar sen. Imorgon blir det frissan vid tio (kommer skämmas ihjäl så som jag ser ut i huvet..) och efter det ska jag till IKEA, fan vad jag längtar. IKEA är som en stor leksaksaffär. Gissa om jag ska shoppa?! Antagligen blir det en sväng förbi bergvik med, jag har inga skor. Juts nu går jag omkring i ett par supertrasiga och superskitiga tennisskor. Känner mig jättefräsch! ;)

På fredag blir det dans, jacobs loge och jannez :)
Nästa gång jag skriver är jag ledig! Och det betyder också att jag bara har två jobbpass kvar, sommaren har gått fort trots allt!
Nu blir det en liten promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback