Höst....

Det är verkligen höst nu fast augusti inte ens är slut.. När jag var ute med Tuva förut hade jag jacka på mig men frös ändå. Alldeles grått, blåsigt och kallt ute.. Känns grymt trist att sommaren är över, hann knappt förstå att det var sommar ens med tanke på att jag jobbade i stort sett hela tiden, varje dag..
Men nej, jag ska inte alls vara bitter på att det varit en av de varmaste somrarna med sol varje dag (ja, förutom de dagarna jag av en händelse råkade vara ledig), ska inte alls vara bitter på allt roligt jag kunde ha gjort, suck! Hej då sommar!

Jaja, hösten är väl inte fy skam den heller. På nåt sätt är det mysigt när det börjar på att bli lite ruggigt ute så man kan krypa ner i mysiga, stickade tröjor. Plocka svamp är ju en höjdare dessutom (bara plocka helst, rensa är för jobbigt, och äta.. ja det kan va bra jobbigt det med, speciellt när man alltid steker upp för mycket så sista bitarna ger kräkvarning)

Nu ska jag snart åka och handla, men först hade jag planerat att duscha och innan jag kan duscha måste samtalet jag väntar på komma. Vore ju typiskt mig om jag glömmer av och står i duschen lagom tills hon ringer..
Senare ikväll blir det thaimat med Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback