Anna och Karro

Försöker röja lite här hemma, det är ett mysterium det där hur det kan bli så stökigt på en gång!?
Ska strax ta en tur till maxi, upptäckte att jag visst inte har någon mjölk hemma och det är katastrof eftersom Anna och Karro kommer vid 14 och Anna hade skrivit en mycket bestämd statusuppdatering på fejan om att det skulle drickas kaffe, ops!
Tänkte passa på att kolla efter en ny duk när jag ändå är på maxi, (varför finns det inte dukar på IKEA?!?!) då jag misstänker att min gjort sitt, i alla fall behöver den besöka tvättmaskinen.

Nej nu ska jag dra fram dammsugarn

Kommentarer
Postat av: sanna kinnunen

säg till när du har tid för mig;)

2010-08-12 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback