Söndag

Åh vilket bra humör jag är på just nu! Är så jävla sugen på att dansa också, fan vad kul det är!
Idag har jag haft en riktig slappardag, precis så som söndagar ska vara. Hade tvättstugen idag med, så jädra skönt att få allt tvättat. Jag har dragit på det så himla länge så jag har typ fått lukta mig fram vilka kläder som luktat minst, hehe.. Delade även på en kebabpizza med mamma ikväll och jag har druckit skadligt mycket te, lär väl aldrig ska somna och om jag väl somnar lär jag väl ska vakna och vara superkissnödig.
På tal om att vakna på natten, i natt vaknade och mådde pyton. Jag mådde så sjukt illa så jag knappt kunde stå upprätt. Somnade med en hink bredvid mig, som tur var släppte det.

Imorgon är det dags för dream team träff igen. Har saknat dem över helgen.. Vi pratade om det häromdan, hur ska vi stå ut när vi har praktik i 18 (?) veckor till hösten.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback