Svårt att ta tag i hemuppgifter

Godmorgon! Har varit vaken ett tag, men ligger fortfarande kvar i sängen och slöar mig.. Ska strax gå en liten promenad med Tuva och efter det ska jag försöka ta tag i hemtentan. Vi fick den igår och det verkar helt okej, dock har jag tyvärr gått in med helt negativ inställning från början så det känns otroligt svårt att ta tag i det. Jag hatar hemtentor, jag gör tusen gånger hellre en salstenta.
Vet inte riktigt hur jag ska lyckas peppa mig själv till att börja och dessutom göra ett bra arbete? Kanske går det lättare om jag bara kommer igång? Dock är ju alla böcker (utom en) hos Anna, så det är ju liiite svårt att referera och även hitta det vi ska svara på (vi köper böcker tillsammans)

Jaja, det är bara att vänja sig vid inlämningsuppgifter. Vi kommer ha massor i nästa kurs. Nu ska jag gå ut med Tuva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback