Mordförsök?!

Jag vaknade till vid fyra i morse, då hade jag suttit och sovit, med lampan tänd och datorn bredvid mig. Det sista jag minns är att jag var jäkligt trött, jag minns även att jag tänkte att sitta och sova, det kommer jag i alla fall inte göra.. Nähe? Fyra timmar lyckades jag alltså sova sittande, men en jobbig stickig rosa lampa i nyllet och datorns eviga brus. Skönt! Undrar ju lite smått varför jag liksom inte bara kunde sjunka ner i sängen jag redan satt i?

Igår hade jag och Sanna myskväll, först åt vi mat på irinthai. Jag åt nåt med skaldjur och grön curry. Det skulle vara en stark maträtt, men de kände jag som vanligt inte av TILLS jag åt nåt som smakade väldigt märkligt. Tuggade och svalde och efter en liten, liten stund kändes det som att hela halsen brann upp bokstavligt talat. Herregud, det gjorde såå jävla ont. Jag försökte med allt, gurglade i min loka och åt ris. Det var fruktansvärt, inte nog med att det gjorde så ont, halsmandeln svullnade dessutom upp och hela ögonen tårades. Kan ju säga att jag vart lite smått rädd sådär för maten när det äntligen gått över (vilket tog ett jävla tag). Det var verkligen nåt med svung de lagt i för i vanliga fall tycker inte jag nåt är starkt. Jag är en sån där som överkrydar allt så alla andra bränner käftarna av sig. Jisses, vad kan det ha vart? Är gröncurry SÅ jävla starkt? Det var säkert ett förgiftningsförsök, en annan krake hade säkert dött på fläcken av de där, tur att man är så pass härdad då..

Efter mordförsöker hyrde vi film, ´the haunting in...(nånting, minns inte vad)´. Den var bra, en riktig hoppa-fram-film. Sanna satt gömd under sin tröja mestadels. Chips och dipp hade vi med, en riktigt trevlig kväll! Har saknat Sanna så mycket :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha jag har nog aldrig varit så rädd för en film. Och jag drömde mardrömmar inatt. Vaknade flera ggr av ett sånt där ryck jag fick igår och var helt svettig. Vad har hänt? Kan jag inte kolla på läskiga filmer längre?:'( Har jag blivit så rädd?

Har saknar dig med! <3

2009-09-13 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback