Praktik första dagen

Uppe för min första praktikdag, jag är äckligt trött och har grymt ont i knäet, kan knappt gå. Fattar inte vad det är för fel på min kropp, så fort jag rör mig minsta lilla får jag ont i varenda led. Jag klarar ju inte ens av att simma trots att det ska vara något av det skonsammaste för kroppen?! Vill inte gå runt och ha ont hela tiden..

Nej, nu somnar jag fan här snart. Hur jobbigt är det inte att gå upp tidigt? Gick ju givetvis upp FÖR tidigt med, eftersom jag är klar redan nu. Man kan inte anklaga mig för att vara en tidsoptimist i alla fall, det är en sak som är säker! Jag hoppas praktiken kommer bli rolig nu!

Kommentarer
Postat av: Åsa Boström

här får du lite träningstips! Vet dom som har ledproblem som trivs jättebra med det. Iof i Degerfors så de kanske inte är så smidigt å ta sig dit, men det är jättekul! http://vibhalsan.se/

2009-11-18 @ 20:17:24
URL: http://asabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback