Världens suraste..

Jag är blivit så dålig på att blogga och framförallt att ta bilder, men vad ska jag skriva, och vad ska jag fota? Har kommit in i en hatperiod av mig själv.. Jag är så trött på att vara missnöjd med mig själv hela tiden och inte lyckas göra något åt det. Jag hatar min kropp, jag är förresten arg på hela mig. På senaste tiden har jag varit så himla sur. Jag letar fel hos allt och alla bara för att få en anledning att bli arg. Behöver jag säga att jag är stressad, att det blivit för mycket runt omkring mig på senaste tiden? Jag är inte alls stresstålig..

Nu sitter jag och kollar på det sista avsnittet av den rätte för rosing, det är så patetiskt så det är inte klokt. Linda är säkert jättegullig, men hon har gjort bort sig, inte bara en gång utan cirka miljoner gånger för mycket. Tycker faktiskt lite synd om henne, alla hennes "små" snedsteg kommer följa henne genom hela livet. Trist, men gör man allt för att bli känd så..

Kommentarer
Postat av: Emma

Men du är ju fin gumman!! Men jag förstår vad du menar, har också såna perioder emellanåt.. och när sinnestämningen är ur rubbning blir det ju värre. Som tur är kan det ju bara bli bättre då :)! Haha ja Rosing ja, missade det nu då jag var på promenad, men såg slutet nu. Hur kan en 19åring vilja ha henne??! Jag begriper inte! Måste vara ett skämt!! Sen att det går rykten om nu att hon är kär i nån annan karl.. så länge varade den "kärleken" :P. Om hon inte ansträngde sig så för att bli känd skulle hon haft det liv hon vill ha. Tycker också nästan synd om henne på nåt vis, för det är så sorgligt allting. Pinsamt och sorgligt.

2009-03-31 @ 21:00:06
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du ska vara glad över dina gröna ögon!

2009-04-01 @ 18:26:16
URL: http://crystalinfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback