Så sugen!

Varför, varför, varför i hela helvetet måste man bli så sjukt sugen på allt onyttigt så fort man försöker dieta sig? Just nu skulle jag kunna döda för en big tasty, cheeseburgare eller whatever på mcd.. "Jag börjar banta imorn" tänker min förädiska hjärna. Ni ser, det här kommer ju inte funka, men jag ska tappert kämpa på. Big tasty ersätts av omelett. En dag har gått och jag är så galet sugen. Fan, det kommer sluta med att jag åker till mcd..
Tror ni inte det funkar att bara röra sig massor och äta det man vill äta? Det funkar säkert, men jag vill ha full effekt. Satan i gatan vad sugen jag är!

Varför har jag inte en sambo som också vill banta och som kan distrahera mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback