Restaurang ikväll

Snart har jag sånglektion, sjunger ju massa om gud nu vetni ;P Har suttit & klinkat lite på pianot, som vanligt är jag ute i väldigt god tid. Tänk att jag är sista minuten människa i allt jag gör, inte ens det jag tycker är kul kan jag öva på. Jag är väl lat antagligen. Måste ta tag i det!
Efter sången ska jag & mamma åka & äta på viet dragon, gott! De har så himla god mat där & personalen är väldigt trevlig. Sen älskar jag restaurangen för att de har sushi där dessutom. Sugen som sjutton på det, men ikväll ska jag nog äta "riktig" mat som räcker ett tag. Sushi kastar man i sig på fem röda.

Ska sticka iväg till synthen igen & träna lite till. Har försökt en bra stund nu att få mamma att komma & sätta sig vid bordet så jag får berätta lite om hur kommande veckor kommer att se ut, men det bryr hon sig visst inte alls om.. Sitter bara & fjantar sig med massa folk på msn. Schysst!

Kommentarer
Postat av: moa

Jag beställde dom på bokus, men vet inte om dom finns kvar ..

2009-01-21 @ 16:50:56
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback