Hörrni

När jag åkte till Sanna ikväll hade jag feber, runt 38.. Nu har jag ont i halsen på ena sidan dessutom, det här är inte skoj alls. Svårt har jag att komma i säng också, eller i sängen är jag redan, men att släcka & framförallt stänga av datorn, nää! Alla intressanta sidor hittar man ju på kvällen. Sitter här & glor mig röd i ögonen, som om det inte fanns nån morgondag. Vet ju inte hur jag mår då iof, lika bra att snappa upp så mycket man kan innan det känns för ansträngande att ens öppna ögonen.

Det är lite roligt hur folk kan störa sig på vad man skriver i bloggen, väldigt kul faktiskt att man kan lyckas lite smått med att provocera. Jag jobbar ju "hårt" på det vet ni ;) Ni ska bara veta hur mycket åsikter jag har & hur mycket jag håller inne med för fridens skull, hoho!
Nej, men ärligt. Jag tycker det känns bra att skriva om saker som stör mig osv. Ta inte åt er. Jag är ju inte precis guds gåva till mänskligheten själv, men åsikter har vi ju alla & ni måste ju veta hur jag lever mitt tråkiga, innehållsfattiga liv & vad jag tycker om ert ;)

Nej hörrni, nu ska jag faktiskt lägga mig. Klockan blir ju tyvärr bara mer & mer. Jag upptäcker återigen att jag inte kan stoppa tiden. Blir lika besviken varje gång, att jag aldrig lär mig?! ;)

Kommentarer
Postat av: Vicke

krya på dig

2009-01-18 @ 09:51:07
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback