Godnatt

Jag lyckades skapa mig själv en hemsk huvudvärk förut bara för att jag jagade upp mig så.. Jag har väldigt problem med att hetsa upp mig för saker som inte hänt än, det är väldigt jobbigt. Vet inte ens hur jag ska kunna jobba bort det, men jag kämpar med det, det gör jag! Har iaf precis svalt en pronaxen som jag ska sova på! Hoppas det är bättre imorgon!

Idag tackade jag & bockade för mig på jobbet & ja.. jag erkänner, det kändes himla vemodigt. Jag har ju ändå varit där i ett år & jag kommer speciellt sakna min arbetskamrat Birgitta nåt enormt. Den 4:e feb har hon ordnat en "avskedsmiddag" för mig på viet dragon. Så gulligt, hon skickade hemliga sms med någon när vi jobbade idag, spännande! Undra vad det kan vara :)
Egentligen vet jag ju inte om jag ens har slutat där, men jag tog beslutet lite i egna händer. Kan ju inte jobba de dagar jag har på schemat, så jag hoppas att det ordnar sig. Ska ringa kontoret imorgon så fort jag hinner & reda ut det här problemet. Ansökt om tjänstledigt har jag gjort också..
Nej nu ska jag läsa alla blogginlägg jag ligger efter med, 74 st!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback