Snorigt

Godmorgon! Jag vaknade ännu mer förkyld idag än vad jag var innan. Näsan rinner och halsen kliar. Jag har ju inga näsdukar heller, får ta med en hel toarulle.
Igårkväll kämpade jag med att få igång min nya skrivare.. Tror ni att det gick? Nä givetvis funkar det inte, står bara "papperstrassel" trots att det inte är nåt papper i vägen. Ska ge mig på den senare igen, inte ska man väl behöva ringa supporten när jag precis installerat den. Känns ju lite väl motigt!

Nej nu ska jag göra mig lite bubbelvatten, ha en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej jag såg att du hade komenterat blondinbellas inlägg om kronprinsessans bröllop och jag kan bara hålla med dig. vad spelar det för roll? Hur många idag är det som bryr sig mer än gammla tanter och gubbar? väldig bra komentar :)Ha en bra dag!

2009-02-25 @ 13:56:14
URL: http://hannaahman92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback