Hej hej

Godmorgon!
Idag mår jag inte så värst bra. Har en jobbig tryckande huvudvärk och ont i näsan, eller bihålorna kanske man ska säga ;) Tog precis en panodil så jag hoppas det går över snart..
Idag har jag föreläsning mellan 13.15-17, riktigt sugig tid. Hela dan försvinner ju. Lyckades inte gå upp vid nio som jag hade planerat heller. Var ju så varmt och mysigt i sängen. Hade egentligen tänkt renskriva lite anteckningar, i stället sitter jag här, suck! Jag och Anna ska göra upp ett schema imorgon i alla fall, för vilka kapitel vi ska va klara med vilket datum osv. Det är fan rätt klurigt det här att veta vad man ska plugga på till en sån stor tenta. Tänk om man har missat något och just det kommer på tentan, för jag antar att det kommer va ungefär en fråga från varje kapitel..

Nu ska jag gå och fixa lite pyttipanna med bönor, det har jag varit sugen på ett bra tag nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback