dumma dator

Hej..
Har inte hunnit skriva nåt på hela dan. Är det inte blogg.se som krånglar så är det internetanslutningen. Tror jag har fått virus i min dator hemma hos mamma. Kan inte komma in på en enda webbsida, ett felmeddelande säger att det inte är nånting som går att ordna till sig automatiskt, typiskt!
Har haft fredagsmys hemma hos mamma, jag sov som vanligt i soffan. Har börjat gjort det där till en vana. Dessutom hade jag ont i magen, ikväll igen. Har varit så bra i den länge nu, sen jag slutade med mjölk, men nu verkar det sakta men säkert komma tillbaka.
I vilket fall som helst kollade vi på Let´s dance & äntligen, äntligen fick Kitty åka hem. Som jag har väntat. Förstår inte varför folk tycker att hon är så bra & klok? Men ju märkligare desto bättre kanske eller så är det bara jag som inte hänger med i svängarna. Kanske har hon gjort nåt grymt slorslaget som jag helt enkelt har missat.. I vilket fall som helst är jag glad att slippa henne!

Nu är jag så trött så det gör ont i käkarna. Då tror jag det är dags att sova, men först ska jag titta på ett gammalt avsnitt av djursjukhuset. Vart så jävla stolt igår när jag kollade på det senaste. De skulle söva vildhundar med bedövningspilar och veterinären som sköt (är det veterinärerna som skjuter?) berättade att pilen träffade strax ovanför ilium. Kände hur det skvatt till i mig & jag blev stolt som en tupp, jag vet nämligen vart ilium är. Lite har jag lärt mig hittills alltså. Vet faktiskt vad många skelettdelar heter på latin. Duktig!

Kommentarer
Postat av: vicke

Jag tittar in och lämnar en kram på denna dag då alla hjärtan sprids och passar på att önska dig en trevlig helg.

2009-02-14 @ 08:38:09
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback