Sista seminariet för 09 och new moon

Nu har jag precis myst ner mig i schäslongen med ett glas juice.. Idag har vi haft det sista seminariet för det här året, väldigt skönt. Snart är dessutom hela kursen slut och jag kan inte vara lyckligare över det! Snart får vi lära oss om sjukdomar och det är ju trots allt något av det intressantaste och mer seriöst än vad det här har varit..
Ikväll var jag och Karro iväg på new moon och den var riktigt bra, dock kan jag tänka mig att den kan verka lite ryckig och hoppig för de som inte läst boken, men den var som sagt väldigt bra och jag vart inte besviken!
Vi mosade dessutom i oss överdrivet mycket popcorn, de är ju så underbart goda, stor skillnad mot de man gör hemma! Antagligen tusen gånger onyttigare också, men vem bryr sig? Känner att jag fått lite sundare inställning till mat och godis nu. Nyss åt jag ingenting som var onyttigt och om jag väl åt nåt i alla fall fick jag ångest över det. Det mår man ju inte särskilt bra av, nu äter jag i stället de jag känner för, men givetvis med måtta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback