Hemma idag

Tjo! Har precis druckit glögg och ska snart göra mig en räkmacka! Var hemma från uni idag eftersom jag knappt sov nånting i natt och dessutom hade huvudvärk. Var rätt skönt att få somna om och sova fram tills tolv och vakna och må mycket bättre.
Har pluggat på texterna tills framträdandet imorgon, känner att jag inte kan dem och det känns väl sådär med vissa låtar. En vill jag absolut inte sjunga och en hittar jag inte nånstans? Resten är jag bara förbannad dålig på att lära mig texten till. Jag kunde ju ha övat innan, men det här är typiskt mig, dock kan jag ju de flesta låtarna så det ska väl gå bra? Några jag känner som kommer och lyssnar i alla fall, dock inga vänner till mig, inga som var intresserade av det tydligen. Inga förutom Sanna som tyvärr inte kunde på grund av skolan, skönt iof så jag slipper göra bort mig inför henne..;P
Besiktning har jag imorgon också, tror inte bilen kommer gå igenom. Den har aldrig gjort det och sist höll jag på att ryka på att bromsarna tydligen tog snett, Peter har visserligen skruvat i sär dom och de var inte nerslitna, dock låter de väldigt konstigt nu så jag blir inte alls förvånad om de är något med dem. Det värsta är att jag inte har råd att fixa den, jag har inte ens råd att betala vissa räkningar! Jag är så trött på att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback