sovit hela dagen ungefär. adjöss nattsömn

Jag har gett upp att ens somna i natt. Råkade nämligen somna i soffan från fem till strax innan nio. Jag var så trött, alla krafter rann fullkomligt ur mig när jag kom hem från skolan. Fick reda på en mycket, mycket ledsam sak idag dessutom. Det är inte lätt att skaka av sig, så tråkigt och orättvist att alla goda och underbara människor ska behöva lida och må dåligt. Önskar verkligen jag kunde göra saker och ting ogjorda..

Hade tänkt ta en runda i spåret idag med, men jag kan inte.. Ni vet att jag skrev att det gjorde så ont i knäna sist jag sprang? Det har hållt i sig sen dess, gör så fruktansvärt ont att gå, resa sig upp, gå i trappor osv. Det skär som knivar. Försökte springa lite, men knäna vek sig i princip under mig. Oerhört frustrerande och det gör mig riktigt ledsen, jag tyckte att det var superroligt att springa verkligen och jag kände hur det hela tiden gick bättre och bättre. Blir så trött på alla motgångar. Kan tyckas som småsaker kanske, men många småsaker bakas ihop och blir stora, jobbiga problem. Jag hoppas jag snart blir bättre, så trött på att ha ont i mina leder..

Ursäkta för dessa dystra inlägg, men det känns lite grått just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback