solig morgon i alla fall

Godmorgon, vaknade av telefonen lite efter åtta (inte comhem;P), nej den här gången var det vår vikarieanskaffare på kommunen. Vissa är förjävla bra förhandlare alltså, jag hade planerat med mig själv vad jag skulle säga, att jag nog troligtvis inte orkar plugga heltid och samtidigt jobba, men nu sitter jag här med en rad på schemat ändå.. ja vad säger man ;)

Just nu är jag förjäkla trött, det värker i ansiktet för att jag är så trött och ja, g orkar inte tänka snabbt. Ska snart tvinga upp mig och gå ut och gå, men fan vad det tar emot. Helst av allt vill jag bara sovamen med tanke på att klockan är kvart i tio kan det ju tyckas lite dumt. Vill någon komma och bära upp mig? VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback