Godnatt vänner

Nu ska jag slänga mig i säng, har sovmorgon (på riktigt!) imorgon. Äntligen säger jag bara.. Höll på att glömma kvar larmet på mobilen. Är man i vanliga fall desperat efter mer sömn när klockan ringer är man absolut superpigg när man inte måste upp. Visst är det konstigt? Tyvärr alldeles för vanligt förekommande.. Anders hotade med att ringa imornbitti, bara för att väcka mig! Taskigt va? Jag har därför satt telefonen på ljudlöst och noggrannt paketerat in den i täcket så det inte ska vibrera störande. Inte för att jag tror att han törs ringa men ifall, lika bra att vara förberedd på allt..

Ska fan ha i linserna imorn också, jag hinner ju det. Det värsta med dem är ju att jag ser så himla dåligt med dem i. Blir jättesuddigt. Ungefär som när man har fått någon form av olja i ögonen. Går det över? När ska jag lära mig att jag inte ska beställa saker som är besvärliga? Jag har inget tålamod alls, fatta hur ansträngande och frustrerande det då är att stå där, försöka behålla lugnet, samtidigt som jag petar linsen in och ut i ögat utan att det händer nåt. Nej den sitter demonstrativt kvar på fingret, vad har den för problem?

Glöm inte att du får 10% rabatt om du uppger BRACY när du beställer armband på bracy.se

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas du får en fin dag :)

2009-04-21 @ 06:46:24
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback