det var då ett himla krångel

Hade fått en avi när jag kom hem, mina färgade linser. I över en halvtimme slet jag. Men herregud, säger jag bara. Hade jag vetat att det skule va såhär omöjligt hade jag aldrig köpt dem ;) De bara vek sig de jävlarna eller så följde de med fingret ut på tillbakavägen. Ja, de var de jävligaste. Får ställa klockan tidigare imorn för att fortsätta mitt kämpande. Jag kan ju inte ha beställt dem förgäves. Kan de va så att man har för små ögon? "De där ska INTE jag ha!!" skriker ögonen i desperation..
Har ni linsbärare något tips? Ska fingret vara blött eller torrt?

Kommentarer
Postat av: mr noitall

Fingret ska vara torrt och linen lagom våt

2009-04-16 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback