zzzz

Jag är pigg, det är inte bra. Jag har dessutom ont i magen. Borde verkligen sova nu, har ställt klockan på halv sex (JIPPI) bara för att jag ska kunna snooza en halvtimme. Det behöver jag verkligen på morgonen. Gud vad jag önskar att jag hade ett nattjobb, jag är inte en morgonmänniska, tror jag ska dö varje morgon klockan ringer. Jag förbannar det jävla larmet.. Har ju i alla fall sökt en nattjänst nu, jag håller tummarna så hårt att handen vitnar. Tyvärr är ju nattjänster otroligt populära. Min ansökan är ju som en fis i rymden...

Nej nu måste jag tvinga mig själv i säng. Det här duger inte.
Godnatt gott folk =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Just nu finns det en tänkvärd julhälsning på min blogg, läs gärna =)

Ha en bra dag & kom ihåg, att du är älskad!

2008-12-27 @ 14:25:00
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback