jao..

Idag var jag med Emma när hon tatuerade sig, de vart jättebra och nu är jag tusen gånger mer sugen på att göra min fjäril. Bara det att hon sa att det gjorde som allra ondast längst ner och på höftbenet, precis där jag ska ha ju :s Tror nästan jag var mer nervös än vad hon var. Råkade dessutom somna förut med datorn i knät, så vaknade jag med värsta paniken och började försöka slå av datorn. Vet inte vad jag kan ha drömt..
När jag väntade på Emma fick jag en jobbig känsla i kroppen, kände mig värsta nedstämd och det kändes som att jag inte har nånting att se fram emot alls. Jag hatar att känna mig ledsen, vill bara få va glad och lycklig nu.

Idag på digitalt skapande hade allting försvunnit från min och Lindas film, så jag fick börja om från början. Den är så jävla dålig, men den är iaf bättre när det är ljud i den :P Lyckades få till det ganska bra, la lite toningar o så i den också. Funderar på om den kanske blir bättre i svartvitt eftersom vi lagt skärpan helt cpigt!?
Måste göra etologin imorgon också, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den, tyckte att det var lite krångligt, men allt Christer ger oss är svårt iofs :/
Imorgon får vi nog se religionsproven iaf, hoppas på att jag får bra, vill verkligen ha bra i slutbetyg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback