har ingen rubrik

Har inte solat på ett bra tag, så jag stack iväg till solariet imorse när jag vaknade. Orkade inte byta om så jag åkte i pyjamasen. Fick vänta där ett tag så jag köpte mig en cola och ordnade till håret lite. När jag väl kom in och skulle sola funkade inte aquafreshen. Dåligt när det är så dyrt att sola, då borde de hålla koll på det där tycker jag!

Har pluggat klart allt idag. Skrivit en insändare som är skitdålig och skickat iväg etologin till Christer. Har slarvat bort pappret om cirkulationen och blodet dock, får hoppas Sanna loggar in imorrn/ikväll så jag kan fråga vilka några av frågorna jag inte kunde var..

Funderar på tattoon, ska jag göra den eller inte? Om jag inte får jobb är det kanske inte så smart och när det snart är sommar är det väl ingen höjdare direkt heller. Kanske gör den i slutet av sommarn i stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback