Jobbigt med praktik

Gud jag är så trött på det här pendlandet och jag ska alltså fortsätta med det i åtta veckor till. Känns så jävla pissigt att vi inte får något bidrag alls eftersom Karlstad råkar vara studieorten, så jävla korkat! På CSK måste vi dessutom betala för parkering varenda dag, tycker det är väldigt konstigt att det inte finns något parkeringstillstånd för studenter. Jag menar, 60 kr/dag i sex veckor är en hel del pengar för någon som inte ens har pengar.
Jag har sagt det förut och säger det igen, jag fattar inte hur jag ska ha råd med det här. Jag har sparat på mig så mycket pengar jag bara kan, men att tanka bilen kostar ju en hel del och jag måste dessutom göra det ofta. Nej fan vad jobbigt det här känns, allting är dessutom så stressigt. Vi har snart två tentor på samma dag + ett seminarie dagen innan samtidigt som vi ska vara på praktiken fyra dagar i veckan. Hur kan de ens räkna med att man ska kunna få ett bra resultat? Hur mycket jag än vill orkar jag inte. Seminarieuppgiften har jag inte ens tagit tag i, den känns så förbannat tråkig så jag har lust att somna bara jag tänker på den.
Just nu vill jag bara få vara lite ledig och inte behövs tänka på något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback