Fredagsmys med plugg

Har precis varit kommit från praktiken, det var väldigt lugnt på fm men drog igår mer efter lunch. Idag har jag tagit suturer (igen! Kommer bli proffs på det), lagt om lite sår, gett en subcutan injektion och vart med på en liten operation (avlägsning av leverfläckar), trodde det skulle bli roligt, men det var så tråkigt att jag trodde jag skulle dö, bara längtade tills det skulle vara klart så jag kunde dra vidare. Skulle egentligen ha varit med på en tåoperation och där utlovades mer action, dessvärre vart den inställd..

Nu har jag precis ätit nudlar och sitter och inväntar Anna.. Vi ska plugga, men även ha lite fredagsmys. Hela helgen kommer gå åt till att plugga, tur att jag har världens bästa pluggkompisar då. Utan dem vet jag inte ens om jag vart här faktiskt (i termin 4 alltså, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback