Vill inte sova

Åhh jag har verkligen ingen lust att gå och lägga mig. Råkar nämligen vara något pigg. Skulle vila lite förut när jag kom hem från universitetet och råkade somna i inte mindre än två timmar.. Brukar inte ha problem med att somna trots det, men just nu har jag inte ens lust att försöka! Ingen film har jag att se på heller..
Typiskt att man ska upp tidigt imorgon och vara på föreläsning från halv nio till halv fem, ouch.. Hade väl önskat mig lite ledigt efter allt tentaplugg!

haha, satt just och läste en blogg och såg skit på skärmen och började gnugga för att få bort det, så visade det sig att det visst var en leverfläck som tjejen hade i ansiktet! Ojdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback