Nu ska jag äntligen äntligen få sova

Kom nyss hem från Karro, vi har ätit räkor med aioli och kollade på film.. eller ja, vi försökte i alla fall. Gick inte att starta filmen. I stället kollade vi på "humor"galan. Vart var all humor undrar jag? Gud det var så tråkigt, jag nickade till och med till en sväng..
Det är så jobbigt med fredagar, jag är alltid helt sjukt trött. Känns som att jag inte sovit på år och dar.. Imorgon ska jag sova länge, jag ser framför mig hur jag ska vakna till en sväng för att sedan påminna mig om att det är lördag och att jag kan somna om och sova halva dagen om jag så vill.. Det är konstigt att det med all säkerhet inte kommer se ut så i morgon. Nej, antagligen vaknar jag runt åtta halv nio, SKITPIGG och har helt plötsligt tappat den här sköna trötthetskänslan och vill helt plötsligt inte alls somna om (?) men just nu ska jag åtminstonde leva i tron om att jag ska få en lång sovmorgon!

Lyckades få med mig Marie på foxkurs. Behövde inte ens övertala. Gud vad roligt det ska bli! Det kändes kul innan, men när hon är med kan det inte bli annat än helt kanon! =)

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback