Ledig dag med min vän huvudvärken

Vaknade med huvudvärk imorse. Jag som hade sett fram emot den här lediga dagen.. Från och med nu är det jag som öppnar fönstret inne i sovrummet. Det är så jävla varmt här hemma, svettas konstant, fick nyss kränga av mig en tröja och slänga i tvätten för att den började lukta svett. Trodde inte jag skulle behöva ha deo för att dra runt hemma, men jo då!

På facebook sitter folk och lägger upp följande statusuppdatering: "Klicka på gilla-knappen om jag någonsin fått dig att le! Sätt detta i din status och se hur många du fått att le (:" Hur fan törs folk tänker jag då? Tänk om INGEN skulle gilla, fan vad PINSAMT. Jag vågar då i alla fall aldrig lägga upp såna där. Det skulle ju kunna bli som när jag och Karro försökte tigga skjuts ner till Harrys på valborg över facebook, ingen svarade nån av oss. Fick logga in mitt i natten när jag kom hem för att ingen skulle se att ingen svarat, hehe!

Kommentarer
Postat av: Karro

Hahahahaha......pinsamt!! :-)

Du fick iaf mig att le nu när jag tänkte tillbaka på valborgskvällen!! :-)

2010-05-13 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback