Helvete

Just nu är jag på så jävla dåligt humör så jag tror jag snart blir tokig. Jag är så jävla hungrig, men har ingen mat hemma jag kan inte köpa nåt för att jag bara har förbannade 200 kr på kortet!! På de skulle jag behöva handla och tanka eftersom bensinen i princip är slut! Jag blir tokig på det här ärligt talat, trött på allt! Skolhelvetet med all skit som de lyckats lasta in på varann, en jävla tenta som är så svår att jag har lust att slita håret av mig och dessutom har vi praktik i termin fyra där vi kan bli placerade vart som helst i Värmland, det vill säga att vi kan hamna i Arvika eller Molkom trots att vi i Karlskoga har alla avdelningar vi ska vara på. Fan hamnar jag i nån av de städerna hoppar jag fan av ärligt talat!
ÅÅÅÅHHHH fyfan vad jag är sur!!!! Vill inte ha ett jävla onödigt seminarie imorn heller!! JAG VILL HA MAT OCH JAG VILL HA PENGAR!!

så.. nu känns det lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tyvärr är det så ofta med universitets studier, att det kommer motgångar. Det gäller då att vara stark och klara av dem och inte förstora upp flera saker som kommer. Möter man motgångar, blir oftast allt en motgång.. Håll ut..

2010-05-19 @ 17:42:18
URL: http://handelen.blogg.se/
Postat av: Madde

Är snart klar med C-uppsatsen. Skicka in den i fredags en sista gång till min handledare innan exanimation för lite feedback. Så snart så är den klar :) puhh..

2010-05-19 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback