Nu får jag skärpa mig!

Idag gjorde vi äntligen den sista tentan, den här terminen har varit tuff med mycket plugg. Tuff men väldigt rolig.. Nu håller vi bara tummarna för att även den här tentan gick vägen. Det kändes helt okej så hoppas det gick lika bra!

Snart har jag tänkt ringa till mitt nya jobb och fixa bredvidgångstider. Jag hatar verkligen att ringa till främmande människor så jag har dragit något grymt på det, får hoppas de inte har fixat någon annan i stället för mig. En annan anledning till att jag inte hört av mig också är ju givetvis att det har varit fullt upp i skolan, har inte känts aktuellt att prata jobb. Brukar ju tyvärr bli mycket önskningar om att man ska börja jobba tidigare än planerat osv, så är det skitsvårt att säga nej trots att det egentligen verkligen inte går att klämma in!
Har varit lite bitter idag med eftersom jag verkligen önskar att jag hade valt att läsa en kurs på distans över sommaren så jag kunde ha fått sommarlov. Jag hade ju planerat det i början av året, men av någon anledning glömdes det bort?! Jaja, det ska bli skönt att jobba och få pengar igen trots allt. Väldigt roligt med ett nytt ställe också!

Jag har förresten blivit moster till en söt liten Alma ♥ Grattis Jenny och Andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback