Sjuk!

Åhh jag är sjuk.. Har mått kasst ett tag, men nu är det fan värre. Mår illa i stort sett hela tiden (hinken är som vanligt min bästa vän, den och nu även en proviva), har feber och är tjock i halsen. I den här värmen är det inte skoj. Dessutom har jag sovit så mycket att jag dragit på mig huvudvärk och givetvis försvann tröttheten nu när det borde vara sovdags.
Imorgon måste jag släpa mig själv i håret in i duschen, har inte duschat på tre jäkla dagar..

En sjuk och ofräsch Nathalie, usch!

Kommentarer
Postat av: Per Noremalm

Krya på dej!! Kram

2010-07-12 @ 23:42:51
URL: http://noremalm.blogspot.com
Postat av: Madde

Krya på dig :)

2010-07-13 @ 23:17:21
Postat av: Emma

Jag vet inte riktigt, spelar inte så stor roll :). Har kikat lite på bulgarien med syrran, men hon kan aldrig bestämma sig :P, får krupp på henne!

Mår du bättre nu? Hoppas det! Inte kul att vara sjuk, speciellt inte i den här hettan heller :S.. Krya på dig! Puss<3

2010-07-15 @ 10:28:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback