Fina sommar

Vilken sommar vi har, det har varit sjukt varmt ett par dagar.. Jag har svårt att välja kläder, men skönt är det. Saknar ett sommartäcke just nu, jag kör fortfarande med mitt tjocka duntäcke och det är aningen svettigt! Så fort jag får lön igen blir det att ta en tripp till IKEA och handla ett + en massa annat. Gud vad jag längtar! Var så längesen jag fick gå lös där :)

Igår hade jag en trevlig kväll/natt på jacobs loge. Dansade till blender och det var helt klart lyckat. Mådde väldigt dåligt på dagen innan och trodde nästan jag skulle få skippa det, men som tur var lyckades jag ta mig i kragen och komma iväg och tur var väl de för jag fick ju dansa med Per ;) hehe

Nu ska jag försöka sova, var så trött förut att jag råkade somna i soffan med datorn på magen i flera timmar

Kommentarer
Postat av: Angelique

Ja Ikea är alltid kul ;) Dock gillar jag Ikea i Karlstad bättre än Örebro.

2010-07-11 @ 17:20:42
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Per Noremalm

Ja det va tur att du kom så vi fick dansa.

Gick ju himla bra att gnussa ju. ;)

Nästa gång får de bli fler danser du.

Kram

2010-07-12 @ 00:34:32
URL: http://noremalm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback