Ny musik?

Sitter och letar som en galning efter lite nya låtar att lyssna sönder, men jag vet inte alls vilket genre jag är sugen på. Jag blir bara sur när jag hittar nåt nytt och stänger av. Borde de inte lägga upp nåt nytt under topplistan på spotify snart?

Råkade somna när jag kollade på mästarnas mästare förut, såg bara den första tävlingen. Jag var så trött att jag knappt ens märkte att jag somnade. Tack och lov är jag fortfarande väldigt trött. Ska bli såå skönt att vara ledig imorgon. Tänkte ta tag i sovrummet här och försöka få det att se anständigt ut, just nu har jag kläder slängda överallt.

Nu ska jag lägga mig och kolla på film. Har påbörjat en massa, men jag gillar inte riktigt någon av dem, hehe.. Blir en ny ikväll bara för de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback