Äntligen tvätta

Godmorgon!
Åh idag har jag äntligen tvättstugan, jag har inte hunnit tvätta på skitlänge eftersom vi har pluggat hela tiden så nu var det verkligen på tiden. Dock var det nästan inga kläder, lite skumt, märks verkligen att jag har varit ledig nu ett tag, gått och släpat i samma kläder dagarna i ända, hehe..
Känns otroligt trist att det är söndag igen, dags för massa slit igen och även praktiken på tre veckor... Det är åtminstonde skönt att göra något med söndagen, den dagen är till för tvättning, städning och gud vet allt annat tråkigt som man aldrig vill göra annars. Har mammas hund här med eftersom hon är iväg och tävlar med den andra, därför har hon lovat att bjuda på mat sen! =)

Nu måste jag springa ut till tvättstugan igen! (Skönt det vore om den var i samma hus..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback