IGEN

Var på scotts igår på jacobs loge, oj oj oj vad rörigt det var. Massa fjortisar (eller nej, mer tragiskt än så.. gamla tanter, riktigt gamla vissa) stod och trängdes framme vid scenen och dregglade efter Henke. En annan försökte dansa så gott det gick, en liten stund in på dansen kände jag dock av mitt knä igen och innan paus hade jag riktigt, riktigt ont. Fortsatte ju såklart att dansa, fast det knappt gick så mot slutet av kvällen gjorde det så ont att jag trodde jag skulle börja gråta. Kunde i stort sett inte lyfta benet!
Sov urkasst i natt, vaknade flera gånger av att det gjorde så ont. Kunde bara ha benet böjt och varje gång jag försökte räta ut det vaknade jag givetvis. Har fått halta omkring som en pensionär idag, kommer knappt nerför/uppför trappan. Får gå med höger ben först på varje trappsteg (kanske man skulle fråga granntanten om hon har en krycka till låns?!)
Skulle egentligen ha dansat till Jannez ikväll men det kan jag ju fetglömma.. Åh fan vad irriterad jag är, varför drabbas jag hela tiden?

Nu ska jag halta över till mamma och käka lite räkor, tror jag? Hon smsade just att hon mådde tokilla, ååhh allt går mig emot just nu. Kanske är bäst jag stannar i sängen idag med mitt konstans värkande ben, ooh :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback