Thai<3

Igår var jag så sjukt sugen på thaimat.. Skulle träffa Sanna på kvällen, men hon kom hem sent från Örebro så vi bestämde att ses idag i stället, thaimat vart det så nu är jag så nöjd så. Dock är maträtten så god att jag sitter och drömmer för fullt om den. Måste prova att laga den själv här hemma. Note to self: Innehåller panang curry, kokosmjölk, paprika, tigerräkor, rödlök och morötter (icke att förglömma) Jag får nästan suga in dregglet här när jag skriver om den, ni förstår inte hur god den är.. ooh!

Var härligt att träffa Sanna igen dessutom.. Vi har inte setts på.. ja säkert två-tre månader (?!) och mycket har hänt, gud jag skäms här för att jag varit så upptagen och inte hunnit setts. Saknar dig bästis :)
När vi åkte hem tog vi svängen förbi maxi och köpte naturgodis och sen vart det lite mys i hennes soffa innan jag drog mig hemåt, ska ju upp tidigt som faan imorgon. Jag och Malin ska nämligen ta en liten dagstripp till Kolmården! Jag längtar! Inte varit på djurpark på år och dar..

(Nu borde det ha varit en passande bild här, men jag hittade ingen så vi kan ju låtsas att ni tittar på en fin giraff nu)

Kommentarer
Postat av: Per

Oj vilken fin giraff :)

2010-08-17 @ 22:59:46
URL: http://noremalm.blogspot.com
Postat av: Karro

Vad mysigt med en liten trip till Kolmården. Vi var ju där i Lördags och det var kul. Men när man har barn så blir det lite väl dyrt för först ska man betala inträde och sen kostar allt spännande därinne extra. Men vi hade kul och det hoppas jag att ni också får :)

Kramis!!

Ps. Åh vilken fin giraff :)

2010-08-18 @ 10:23:03
Postat av: sanna

Du får lägga upp en bild när du kommer hem, hoppas ni har det bra ^^

2010-08-18 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback