Mycket kul med sjuka lediga dagar

Jag hade helt glömt att jag behövde duscha idag, himla segt. Är ju dags för ny kurs imorgon igen.. Jaja, nu är det gjort iaf. Och vilka lediga dagarn jag har haft då må jag säga.. Vi skulle ju ha tentafest på lördan, vem vaknar upp och är sjuk på lördag morgon? Hur typiskt? Det var bara att stanna hemma och tycka synd om sig själv. Oh helvete vilken värk jag hade i hela kroppen, aj aj!

Just nu sitter jag nergrävt i sängen med laptopen på magen, har fortfarande feber.. Jag trodde inte det, men jodå, fortfarande över 38. Vilken tur att jag skippade dansen. Jag hoppas jag är frisk imorgon, inte nådigt att gå från halv nio till halv fyra med feber för att sedan direkt efter åka och byta däck på bilen. Får se hur det känns imorgon för just nu har jag gruvligt ont i bihålorna, suck! Vill ju träffa mina Dream Teamare imorgon ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback