Vilken urtråkig dag

Ikväll blir det restaurangbesök tillsammans med Sanna, thai blir det! Inte helt fel..
Idag har det varit en extremt tråkig och händelselös dag. Det kan vara skönt ibland, men just idag känner jag mig fruktansvärt rastlös, tur att jag ska iväg snart då!
Även om jag har haft tråkigt har jag hunnit med en hel del saker. Bland annat dammat och torkat av alla skåp och lådor, dammsugit. Antagligen hade jag även torkat golven om jag hade haft en mopp. Lämnade dock kvar sovrummet till en annan dag. Det såg så jävligt ut att jag liksom tappade all lust.

Börjar bli lite trött på Tuva nu. Hon lever fan med ett slemmigt gosemarsvin som hon trycker mot mig hela tiden så jag knappt kan skriva. Äckligt! ;P Ska strax gå över till mamma med henne och Jack. (har vart "barnvakt" åt han idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback