Städdag, ett måste

Varför är det så jobbigt att dammsuga så fort man stoppat undan den i nåt skåp? Av nån märklig anledning orkar jag tydligen inte hämta den ur skåpet, sätta fast slangen igen och börja dammsuga. Hade den stått framme hade de inte varit nåt problem. Är verkligen i behov av en sväng, det ligger dammtussar stora som hus här. Vart fasen kommer allt ifrån? Det är tur att jag bor själv och slipper ha någon att ta hänsyn till..

Med bra musik i bakgrunden ska jag nog fixa det här. NU ska fan dammråttorna bort

Kommentarer
Postat av: s.

Eftersom jag redan börjat kommentera idag (känn dig hedrad, jag kommenterar så sällan några bloggar ;) kan jag lika gärna fortsätta. Det där är ett fenomen jag också funderar över! Jag köpte tillochmed en sådan där sak som kan stå framme och vara fin så att man orkar dammsuga lite oftare (men den visade sig vara värdelös..) så nu står den vanliga framme jämt igen istället..

Att bo själv kanske inte enbart är av godo, hade man haft sambo hade man ju kunnat leja bort varannan städning? ;)

2009-09-12 @ 20:10:28
URL: http://nogg.se/anemone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback