Shopping i massor

Hej!
Åh jag shoppade massor på stan idag, kändes underbart men ändå kan jag erkänna att jag fick lite ångest över att strö så mycket pengar omkring mig. Handlade för lite över 1000 lappen. Fick tag i ett par mörkblå jeansleggins, en längre tröja som var toksnygg på (provade den inte innan så det var ju för väl), massor av smink som behövdes, sen hittade jag ett par toksnygga leggins med udda mönster, så svårt att förklara hur de såg ut, lite "ormskinn" över dem, vart dock kär i dem direkt så tack och lov att de passade..

Imorgon är det upp tidigt igen och jag hoppas vid gudarna att det inte är inställt imorn med, eller på ett sätt önskar jag nog det. Orkar inte åka in, men bara imorgon så är det heeelg sen!

Kommentarer
Postat av: sanna

sköönt. min helg har börjat ;)

2009-09-16 @ 09:56:00
Postat av: Anonym

Hejsan. Vad händer idag då? :P



http://lolad.se/

2009-09-17 @ 10:50:36
Postat av: moonzanna

man får allt ta och unna sig lite shopping ibland ;)

2009-09-17 @ 10:51:38
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback