Mår dåligt

Började nyss må riktigt dåligt, har mått lite illa på kvällen här, men helt plötsligt "dör" internet och jag går till routern för att dra ur strömmen en stund. När jag böjer mig fram kände jag hur yr jag var, klarade knappt av att stå på benen, de skakade under mig och jag fick luta mig mot väggen och blunda riktigt hårt för att inte ramla ihop. Nu känns det som att jag ska svimma varje gång jag råkar luta mig lite framåt..

Och JA, jag har ätit ordentligt idag så det är inte det :'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som dessie bråkar med som har sexbilderna och som inte dessie vågar nämna i sin blogg..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-01 @ 04:39:15
Postat av: Frans

ååååh vad jag haaaaaatar min router, jag vet inte hur många gånger internet bara slutat fungera. Vill bara slänga den i väggen..

2009-10-01 @ 14:51:47
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans
Postat av: Anonym

Låter som blodtrycks fall!

2009-10-01 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback