Ledig, äntligen!

Tentan idag gick tyvärr inte vägen den här gången heller.. Dock känns det helt okej för jag känner att jag verkligen kan det, det råkade bli slarvfel, eller rättare sagt har jag grymt svårt för läsförståelsen så jag missuppfattade talet, men som sagt, hur uträkningarna ska gå till kan jag. Blir tredje gången gilt nästa gång, då måste jag ju ändå klara de!

Nu sitter jag och tittar på IDOL och som vanligt hejar jag på Tove och Erik. Njuter av att vara ledig, jag har fan blivit van vid att gå upp tidigt, det vore väl fan om jag vaknar sju imornbitti och är svinpigg!

Tuva ligger och gosar på min rygg och jag är skitkissnödig. Ikväll hoppas jag att Mariette får lämna IDOL, tänk om Tove och Erik skulle ställas mot varann?! Jag vart lagom svett förra veckan när Erik hängde löst, helt obegripligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch va trist, men då går det säkert nästa gång :) jag kuggade naturligtvis med 2 jävla poäng på min senaste tenta med ><



träffade sanna på nöjes förut btw, å vi kom in på att du, jag, sanna och emma skulle ta och försöka ta och gå ut nån gång här snart?:) vaaaad tycks? :D

2009-11-27 @ 21:22:14
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: sanna

ÅÅÅÅH NEEEEEEJ både för tentan och för att du vill att mariette ska åka ut. fast hon har ju sitt skivkontrakt. men jävligt surt med tentan:( USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

2009-11-27 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback