stress

Hej.. Igen. Nu var det ett tag sen jag skrev något. Jag har haft så fullt upp med allting så det är inte klokt vad jag har stressat runt. Imorse försov jag mig, min cp mobil säger att jag bara får snooza i en halvtimme sen är det tydligen nog ?! Låg och frös för att det blåste rätt i ansiktet från det öppna fönstret, kollade på klockan, halv sju...
HALV SJU ??!!
Bussen går tjugo i så det var ju bara att slösa bensin och ta bilen till Karlstad. Skönt förvisso eftersom vi kom hem 45 min tidigare än om vi tagit bussen.

Kommentarer
Postat av: elin

hej,jag håller på med att skriva en bok,skulle bli glad om du läste den,eller iaf en del utav den:D

2009-05-29 @ 18:28:24
URL: http://thebookbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback