ny bättre dag

Hej.. Idag mår jag bättre, har inte alls lika ont i magen/ryggen. Däremot har jag en grymt orolig känsla i kroppen, känns verkligen som att nåt är fel, men jag vet inte vad? Det märkliga med magen är ju att det går och kommer, skulle det verkligen göra så om det var njursten? Känns som att det bara borde trappas upp och bli värre och värre? Nej, nu kan det i stället gå ett par dagar emellan de jäkla kramperna, när de väl kommer har jag väldigt ont, men framförallt är det grymt obehagligt, däremellan är det ingenting, hur lugnt som helst. Ja, jag blir faktiskt lite orolig..

Stannade hemma från skolan idag, har legat och dragit mig i sängen fram till 11, det var så skönt och så välbehövligt. Min spol fungerar inte i toaletten, det är ju sånt man blir svinglad för. Hoppas för gudarna att jag inte blir akut skitnödig. Ska prova att rensa ur avloppet, har hört att det kan bli stopp i toan om det är stopp nån annanstans? Dock har jag inte upptäckt stopp nån annanstans?
Efter det lilla uppdraget ska jag till mamma och lämna Tuva och efter det hem till Anna och plugga som vanligt. Börjar faktiskt tycka att det är träligt att va där så ofta, inte träligt för min del så, utan för vad hennes sambo egentligen ska tycka. Är ju där hela tiden i princip. Måste ju vara enormt jobbigt att ha nån främmande springandes där jämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback