Puss och godnatt med er

Idag känner jag mig ovanligt glad, så glad att jag just nu sitter och vrålar med i Det är så jag säger det. Vi sitter och utmanar varann här jag och Håkan, jag höjer volymen mer och mer och försöker sen överrösta honom. Det går skitbra och jag leder just nu, sen kommer man ju att tänka på att jag faktiskt har grannar.. men äh, vem sover nu? Herregud vad bra du är Håkan!

Jag hade världens underbaraste dröm i natt förresten. Dock berättade jag för mig själv i drömmen att det faktiskt inte var annat än...just det.. en dröm. Just där, i det ögonblicket hade jag kunnat hugga av mig ena handen (eller vilken valfri kroppsdel som helst förresten) för att få stanna kvar där eller allra helst göra det till verklighet. Satt och tänkte på den i bussen till skolan och kom på mig själv med att le, jag är galen! Tur att bussen var nästintill tom..

Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

det är ju då man kan bestämma över drömmen för då har man insett att det bara är en dröm o då kan börja göra vad som helst. det är en klar dröm då. det är ju jättehäftigt:D haha.

2009-03-05 @ 09:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback